kedd, október 18

ne jatszodj a gyertyaval

mert veszelyes.
rod rendezvenyeken dolgozik es allandoan hazahord nekunk rengeteg gyertyat, ami nagyon hasznos hideg oszi esteken, mert meggyujtunk vagy 10-et es tok meleg lesz a nappaliban, meg persze a fenyet is szeretem.
hat gondoltam kovessuk a megszokott ritualet a frissen kitakaritott szobamban is, foleg ha vendegem van, a romantikanak is jot tesz. nezzuk a filmet gyertyafenynel, amikor is az ur felpattan mellolem, hogy hohohooo, majd latom hogy a kezeben a parna melynek csucsa langra kapott.
upsz. nezem hogy je..., o legyez vele, tul nagy a langja mar, hogy a legyezes hasznaljon, sot, csak segit, en meg mindig csak nezem, o nez ram kezdodo panikkal latvan hogy a megoldasa nem jott be. aztan annyit mondok, gyere velem, kimegyunk a furdoszobaba, megnyitom a vizet es szisszenve kialszik a tuz, kormos, budos parnacsucskot hagyva maga utan.
talan mert nala volt az ego targy, vagy mert gondoltam megoldja, vagy mert vegig porgettem, hogy nem olaj es nem elektromos cucc, ergo a viz elobb-utobb jo lesz, es lattam hogy nem nagyon terjed a tuz, de nyugodt maradtam. neki a szive dobogott mint a legkalapacs. szegeny. mindenesetre meg lettem dicserve lakotars altal, hogy milyen nyugodt vagyok vesz helyzetben. most mar majd nyugodtan alszik, mert itten rettegnek a tuztol, mindenhol tuzjelzo van es allandoan be is kapcsolnak persze.
fogalmam sincs miert nem panikoltam. nahat.
kierti ezt, amikor egy seb a labamon vagy 20 percre kepes kiutni...

Nincsenek megjegyzések: