kedd, október 11

ajulos kozeli allapot megint

a sokat egyuttleves eredmenye egy csodas sebet eredmenyezett, ugynevezett carpet burnt/sheet burnt, amit sikerult beszerezni a sokat jatszos hetvegen. a labfejemen van pont ott, ahol minden lepes eseten gyurodhet.
a lenyeg, hogy nem mulik, igy kaptam csodatapaszt, ami elvileg a legjobb dolog, mert vedi a sebet, mikozben elszivja belole a nedvesseget. persze en ebben nem hittem, illetve aggodtam, mert nyilt sebre otthon nem szokas csak igy barmit is tenni, tudjatok, kitisztitas, sebhintopor, kotes. igy hat ido elott leszedtem aminek az lett az eredmenye, hogy nezhettem az ujra kinyilt sebet. no es itt jon a lenyeg. elkezdtuk megvitatni a lakotarsammal hogy ez jo e igy ahogy van es hogy mit kene tennem, en a lepcso tetejen alltam az orra ala dugva a labfejemet, ahogy o epp lentrol igyekezett felfele. mondogatta hogy nem olyan veszes, szebb mint volt, de igen nedvedzik, de szerinte tegyek ra csodatapaszt megint..., en meg csak arra gondoltam, mi volt a tapaszon, amikor levettem, nem volt szep legyen eleg ennyi, es gyakorlatilag felteptem a sebet. o meg folytatta, hogy biztos oke, mert fel lenne dagadva, ha barmi fertozes lenne benne, es meg mondott tobb dolgot is, de en azt mar egyre kevesbe hallottam, mert ereztem, hogy en most rosszul leszek, leultem a lepcsore, o meg mondta tovabb, en meg ereztem, ahogy szalad ki az ero belolem. aztan kabe eldonthettem hogy ott helyben leszek rosszul vagy lekaszalodom a foldszintre a mosdoba. annyit meg birtam mondani, hogy I feel sick, o meg azt hitte csak ugy nagy general mondom, mert hogy ez az egesz undorito egy tema. de nem, komolyan. szoval a fenti mondat lenduletevel, felalltam akkor mar latta hogy nem teljesen oke a dolog, lementem a lenti wc-be es ott mar elontott a hidegverijtek es egyszere mindenhol szabadultam volna a rossztol, ami felforgatta a gyomromat. aztan mivel, mar se nem hallottam, se nem lattam teljesen jol, gondoltam jobb lefekudni. aszittem akkor itt most eszmeletvesztes, de nem.
csak arra gondoltam, hogy anya mit meselt az ajulasairol, es igen ez olyan, es nyilvan orokletes a hajlam, es varom mikor rogyok mar ossze egyszer random helyen, remelhetoleg nem beverve a fejem valahova, de ugy tunik nem tortenik ez velem. csak az osszes kaki ami vele jar, de ebren vagyok vegig.
ilyenkor felul biralom a wc-padlok tisztasagi allapotat, es megfogadom, hogy tisztan tartom mind a wc-t mind a padlot, mert ilyenkor aztan tenyleg nem kellemes tartani magad, amikor furcsabbnal furabb szagok tamadnak meg. nem tudom az miert erosodik fel, talan mert a tobbi erzek szervem lezsibbadt.
amugy en szagvak vagyok, az ido joreszeben, aztan amikor neha kitisztul az orrom, ajajj. elontenek a szagok, illatok. most szerintem meg az alattunk lako oreg par szagat is ereztem. na kerem, es akkor igy ne legyek vegnelkul rosszul.

tokre megertem mojjt hogy rosszul volt, amikor hiberszaglasa volt terhesen.

aztan eszembejut, hogy van aki levagta a kezet, hogy az eletet mentse, en meg itt nagyhalalt jatszom egy kis seb miatt. aztan meg az, hogy ha a szulest tulelem, ahogy hogy leszek igy egyszer anya, es kotom be a gyerekem horzsolt terdet?

Nincsenek megjegyzések: