péntek, április 15

orok igazsag ujra

ahogy az okos Orsi baratnom mondotta meg vagy 5-6 evvel ezelott (jesszus de oregek vagyunk), amit azt hiszem mar akkor is idebiggyesztettem, hogy: attol meg, hogy parkapcsolatod lesz, a gondjaid nem szunnek meg, csak atalakulnak.
mennyire igaz.

igy most a sors, vagy nevezzuk barminek, megint arra kenyszerit, hogy ne massal foglalkozzam, meg huzzam az idomet, hanem vegre nezzek szembe azokkal a dolgokkal amik itt tartanak, amelyek miatt nem voltam otthon boldog, es tisztazzam le vegre, hogy merre tovabb, meg valojaban mi is az en problemam ugy osszessegeben.

ezuton kerek mindenkit, hogy ne kerdezzetek, igerem, megmondom, ha kiokoskodtam.

most meg nehez a "jobb ez igy, oruljunk, hogy elobb mint kesobb" oldalon maradni napi 24 oraban, mert azert csak feljon, hogy basszus mar megint elhittem valakinek hogy szeret, es megint kiderult, hogy nem elegge ahhoz, hogy merje a gondjait megoldani es higgyen abban, hogy ott leszek mellette, es kivarom, meg hogy "a joban rosszban"-nak tenyleg van ertelme es nem kell beszarni ha rossz van.

no meg az sem segit, hogy a kis playboynyuszis bogrevel fel-ala maszkal itt az orrom elott az irodaban, es sajnos meg mindig jovagasu, meg szep szemu. de persze ez nem valtoztat a problemakoron cseppet sem, csak eszembejuttatja mi lehetett volna, ami persze valoszinuleg megint csak az en fejemben volt.

6 megjegyzés:

Yulcsi írta...

a gondjaid nem szunnek meg, csak atalakulnak vagy megduplázódnak...

Molly Bloom írta...

azt olvastam egyszer valami self help könyvben, hogy ha valaki egyfolytában eszelősen/hisztérikusan viselkedik, akkor először azt érdemes megnézni, hogy ki az, akivel együtt él és nem ő okozza-e a gondot.
egyébként én őszintén hiszek benne (sőt, tapasztalom), hogy a jó kapcsolat arról ismerszik meg, hogy általa valóban könnyebb létezni. szóval nem, szerintem nem igaz, hogy nem egyszerűbb minden, ha a megfelelő emberrel élsz. kétségtelen, hogy ha a nem megfelelő emberrel élsz, akkor megduplázódnak a gondjaid, vagy ugyanolyan nehéz az életed, mint egyedül.

macs írta...

igen, en is azt mondom, hogy leteznek, csak atalakulnak, masok lepnek a helyukbe, van ami megoldodik, vagy nem lesz problema tobbet. de azert ne felejtsuk, hogy akarhogy is ha gondod van magaddal, az eleteddel, azon a tars konnyithet es tamogathat, de a vegen csak neked kell megoldani azt.

egyebkent akkor most azt mondod en nem voltam megfelelo ha eszelos a partnerem?

Molly Bloom írta...

te mondtad, hogy időnként megőrültél, ebből arra következtetek, hogy valami nem volt kerek a pasiddal.de persze nem látok bele a kapcsolatotokba, tehát bárki lehetett eszelős:)
az is simán lehet, hogy rosszat hoztok ki egymásból, szerintem nem ritkaság.

macs írta...

vagy inkabb nem hozunk ki semmit :)

Molly Bloom írta...

ez nagyon rosszul hangzik...