szombat, április 16

alvajaras avagy amikor a kegyes hazugsagnak van ertelme

tegnap ejjel, amikor vegre el birtam aludni, kabe egy ora utan kivagodott az ajto, es ott allt letolt pizsamanadraggal a lakotarsam. a frasz jott ram, hirtelen csak azt tudtam kerdezni, hogy jol van-e, erre o szo nelkul megfordult, elment pisilni a szomdszedos wc-re, majd nyitva hagyva minden ajtot felment az emeletre es ennyi.

en ott maradtam ledermedve, hallgatva a wc-tartaly ujratoltodeset, es kattogott az agyam hogy akkor ez most mi volt. eloszor azt hittem, csak elfelejtette hogy a kanapen alszom, es fent nem volt wc papir, es mivel elozoleg mulatott, gondoltam jelezni akarta... , hogy helo he, de azert ha epp esszel atgondolom, sosem tenne ilyet meg pityokasan sem.

szoval maradt a masnap reggeli kerdes, hogy emlekszik e hogy lent jart es egyebkent miert.
szegeny elvorosodott es azt mondta jesszus, evek ota nem jart alva.
ennel a pontnal ugy gondoltam ennyi eleg is, reszletekbe bocsatkozni felesleges.

most nem tudom el donteni egyebkent hogy o tart e jobban attol hogy ez megismetlodik vagy en.

Nincsenek megjegyzések: