szerda, április 13

a kisirt szemre jo a szemhejtus smink avagy edes elet finito

a hetvege nagyon jol sikerult, volt meglepetes, orom, felszabadultsag, loverseny, vasarnap csaladdal ebed, utana parkban henterges, annyit ettunk mindket nap, hogy a vacsora elmaradt, amit nem is banok, sot lehet rendszer lesz belole. a lenyeg viszont, hogy hiaba minden szep es jo dolog, minden erofeszitesem ellenere, a gondjaink maradtak a szonyeg alatt, es erre a jatekra tenyleg nem vagyok most jo.

nagy a szam tudom, es igen, emlekszem a ricsi-ugyre, (sajnos nem is olyan reg, egy teljesen szuksegtelen e-mail-es frocsoges, majd kozos ismerosok lelkes beszamoloi kapcsan felfrissult az elmeny, de szerencsere ahogy tavolodik a dolog lesz egyre kevesbe banto mindez, mert ugye megtanultuk, nem az a lenyeg hogy ne bantson semmi hanem, hogy mennyi idore rontja el a kedved) szoval eszembejutott, hogy az egyetlen dolog, amit megtanultam ebbol, hogy szep dolog a szeretes, de ha nem megy, es lathatoan nem megy, nem kell megint, es megint, es huszadjara is eselyt adni neki, mert nem fog mukodni kesobb sem, es kozben annyira belejovok az onaltatasba, hogy azert nem ment eddig, mert ...es jonnek a kifogasok, de majd most, de tenyleg, a kompromisszumokrol nem is beszelve, hogy a vegen nagyon nehez elengedni az ongeneralt kepzetvilagot hogy de jo lesz, meg ha eddig akkor mostmar meginkabb, es csak egy jo nagy pofon terit a jo utra es az egesz utan csak a rossz szajiz marad.

szoval en most itt meghuzom a hatart. szoltam nem egyszer, adtam eleg idot. kertem hogy szoljon, ha ugy gondolja, hogy lep, de eleddig csak a macho-s sertodes a valasz. remeltem titkon, hogy felebred vegre, es lesz vmi, de nem ugy tunik.

igy en leteszem lantot.
persze majd belepusztolok, mert szep volt nagyon, meg jo, de az elet rovid. es ha mar most nem szamithatok ra, mi lesz kesobb?
szoval mostan nem oly jo.

3 megjegyzés:

Yulcsi írta...

Melletted állunk!

Molly Bloom írta...

de most éppen mért kellett szakítani?

macs írta...

mi az, hogy epp most?

ez az elso. mit akarsz?
egyebkent meg ugyanazert, amin eddig is ragodtam. mert 4 honapja ugyanaz megy es nincs valtozas. es mint lathattuk en vagyok a legmegertobb lany, de most inkabb en voltam a legmegertobb lany, akinek elfogyott a turelme es szerette volna ha kicsit a parja megerto es felfogja mi van.
ezen kivul tenyleg be vagyok szarva hogy megint el ne kezdjek egy szappanoperat ujra, mivel emlekezzunk mar ott az elejen voltak gondok, meg irtam hogy hopp ilyet mar lattunk szaladjunk, nem kell ez.