vasárnap, május 17

bababolt, kicsi az ország sokadjára és egyéb közhelyek

hétvégén kísérgettem a finishben lévő kismama barátnőmet. a szőnyeg az új szobába és egyéb babakellék vásárlás részleteitől megkímélek benneteket, de az már biztos, hogy egyes boltok nem akarnak szőnyeget eladni hiszen ártól mérettől függetlenül hatalmas halmokba rakják egymásra a kínálatuk egyes darabjait, melyeket kissé sem edzett virsli karjaim nem igen bírnak emelgetni. így esélytelen a válogatás, ergó nyer a kicsit drágább, de könnyedén átlátható rendszerű bolt, ahonnan is beszerezzük a tökéletes darabot.
a másik ami biztos, hogy bababoltot nyitni legalább akkora üzlet, mint esküvőkkel, vagy temetésekkel foglalkozni.

cserébe a kíséretért kaptam ebédet, délutáni alvást és egy meghívást grillezésre. a budai dombon szerzett iszonyat olcsó albérlet tetőteraszáról a kilátás lélegzetelállító volt. onnan elviselhető ez a város. nagyon is. és én is, mert csak ültem és néztem mosolyogva a panorámát. értelmes, kedves emberek, akik ugyanannyira ne tudják mit és merre, de ettől függetlenül jól vannak. emellett megismerkedtem gimis osztályfőnököm keresztfiával. kínosan érintett volna ha egy szebb, jobb oldaláról mesélt volna, szerencsére ugyanannyira kedvelte ő is, mint én.
hallgattam még 6-7 éves kapcsolatok felbomlását, babás sztorikat és rájöttem mennyire jó nekem.

jól vagyok.
fogalmam sincs mi vár még rám, de érzem hogy jó lesz.

Nincsenek megjegyzések: