péntek, július 27

gyorsjelentés

efott. van, megy, pörög. sajna többször nélkülem.
még a tegnapi névnapozás is átfolyik a mára.(ismerőseim furcsa köre tartja számon e neves napot és él a felköszöntés rítusával. leginkább azok, akiknek mostanság eszébe jutottam ilyen olyan okon, pl morrisons 0210)

megbírkóztam a mikrofonnal és egy órás kerekasztal beszélgetést vezényeltem, mely asztalnál csak ketten ültünk - egész jól ment, olyannyira, hogy ma folyt. köv. :)

hajnalig beszélgetés lehúzó film mellett a kapcsolatokról. olyanjó, hogy nem én panaszkodom :) kedves és értékes emberek körülöttem.

színelőadások az egész jujj de amatőrtől kezdve az aztakvra-ig. ez utóbbi szereplője vissztért a helyszínre. mosolygás.

rég látott ismerősök. és már nem ugrik össze a gyomrom egyiktől sem. többnyire idegenek már.


de leginkább erről szeretnék jelenteni:
a tegnap éjjel. a hangulat. fesztivál, megyek egyedül a tömegben árral szemben ismeretlen mindenki. burokban vagyok. kedvem van lesmárolni minden 5-dik helyes srácot és feljegyezni a reakciókat.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

szeretnék boldog névnapot kívánni, mégha te figyelmeztettél is erre, és akkor kalandra fel!: jó smárolást!
(ha megint pesten én leszek az egyik 5. remélem :)

Névtelen írta...

most hogy így olvasom, hiába is volna tagadni hogy elfelejtettem :)
pedig jöttek hintek is.
szóval boldog névnapot, meg egy tábla csokit.

Névtelen írta...

Hm, hat akkor ... En mar csak annyit, hogy vigyazz a burkodra es csak ugyesen.

Szia

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
macs írta...

emberek. a hangulat az hangulat.
úgy csináltok mintha nem ismernétek.

a táblacsoki előtt nincs nagypapa ugye?

Névtelen írta...

Hééé, én se felejtettem el a névnapod, csak megszületett az unokaöcsém és kissé felborította a csalás megszokott rendjét... Még jelentkezek, hátha tudunk találkozni is!!!!

Névtelen írta...

d