kedd, március 6

sütés főzés

nagymamával az egyik legjobb dolog, hogy feltöltődjek.
optimizmusa és egyszerűsége egetrengető és kihat rám is, ha akarom, ha nem. (pesszimista bonyesz embereknek különösen ajánlom.)
megélt sokmindent, tűrt, a világ suhan vele, de ő nem ilyed meg semmitől, bízik, még nagy betegségét is leküzdötte. szeretném, ha lenne bennem belőle is egy kevés.

a délután végén a tenyeremben egy tálca sütemény, amelyet én gyúrtam, tepsiztem, törtem, cukroztam, kevertem, kentem, vártam, néztem, nem felejtettem ki és rászórtam a tetejére. ő csak hagyta, hogy csináljam és szelíden terelt.

egy megvan a hosszú listából, melyenk titkát szeretném megfejteni, és tovább örökíteni az utókornak. kell ez nagyon.
dejóisez.

nem akarok soha netről letölthető önmagát megcsináló sütiket gyártani.

Nincsenek megjegyzések: