hétfő, március 5

lassan indult az este pénteken

ismét egy remek példa arra, hogy a nem akarok igazán bulizni ma este de meglátjuk hangulatnak, a hajnalig tartó tivornya és idegen lakásban ébredek másnap folyomány a vége.
suli után tobzódás egy apacuka nevű helyen, (gy)nek beolvasnék, de nem lehet, és asszem nincs is értelme, tévelyeg ő így is eléggé. helycserés támadás katalánynál, amely fordulatot vesz valamikor a wb-ben.
én ezt már nem követem, mert felbukkant egy sosem ismert ismerős. ő egyébként az, akinek a meglepetéspartiján voltam még rég a morrisonsban. vicces ez.
régóta az első hímnemű egyed, akivel képes vagyok beszélgetni.

együtt reggeli, kávé cicás tejjel bocis tálból.
jó hangulat a mesterutcán végig, borongós, nyirkos minden, mint odabent, de most valahogy nem bántam.

és jön a telefon (gy)től hogy beszóljon. mire fel.

Nincsenek megjegyzések: