kedd, február 6

másnap katalányék ott ebédeltek

tesóm főzött, kölcsön fazékban. az egész nap használhatatlan volt. ettől függetlenül szeretem mikor megtelik a lakás.
(gy)ben 4szer csalódtam két óra alatt, ami azért nagy szám mert már fele annyit se várok egy pastól, mint anno. fogalmam sincs mit akar tőlem mer’ azt nem adom. majd mondja, ha akarja.

meglepi viszont, hogy képes volt hajtogatni nekem baromságokat a hétfői vizsgára.
leugrottam a boltba vasárnap este és mire felértem ott csücsültek a küszöbön a papírfigurák. ő meg kint a gangon tolta a cigit. behívtam, ettünk kukoricapelyhet este tízkor, meg ötleteltük. elmondtam neki vmi olyasmit, amit igazán nem kellett volna.
erre megállapította: nem voltam szerelmes a szőke óta. kösz.

mondanám, hogy folyamatosan szerelmes vagyok vkibe, akihez eddig a szőke állt a legközelebb. vagy ő maga? franc tudja ezt már. de csak hallgatok, mert már ebben se vagyok kő biztos és a kérdések sem zakatolnak a fejemben egy ideje. néma a túlpart.

Nincsenek megjegyzések: