hétfő, február 12

morrison’s

nagyot nevettem mikor lementem és felismertem, hogy ez az a hely, ahol legutóbb is egy meglepi partin jártam 2005 decemberben. és akkor is ’igencsak kilógok a társaságból’ érzésem volt. anno hallgattam egy párt, akik épp összeköltöztek vmi 1 év után és baszom boldogok voltak. szomorúan konstatáltam, hogy megfoghatalan messzeségbe kerültünk mi ettől a helyzettől.

most vagy 17 évesek voltak mindenfelé, vagy jóharmincasok. és fahangon karaokeznak.

már épp szaladtam volna a helyről, mikor megjelent egy srác. ez esetben is előjött az, ami az olasznál, hogy én ezt nem akarom, de valójában nincs menekvésem.
a fiú -morrisons02.10 - másnap ebéddel várt.
miért futok bele mindig jólelkű pasikba? mikor lehetek végre én a jó a kapcsolatban? nekem ne legyen jó, meg adakozó, meg figyelemhegy, mert megőrülök.
mindenesetre vittem szőlőfagyit, hogy a desszerettel ne legyen gond…

Nincsenek megjegyzések: