péntek, március 17

walkabout

egy kocsma, karaoke bar auszralok szamara a leith walkon. miota itt vagyok mindig el akartam menni oda vmelyik csutortokon. (Mar ketszer alltam a bejaratnal - egyszer penzem nem volt, masodjara id-m.)
tegnap viszont eljott az este. epp hezitaltam, hogy maradjak-e otthon alkotni az uj tintammal, vizfestekcerkammal kill bill zenekre, vagy menjek a nagyonhangos francia bvel.
francia b nem valaszolt a hivasomra, de en mar akkor nagyon menni akartam. es mentem is. a bk melletti lovasszobornal kicsit megalltam, tunodtem, beugorjak e a bankhotelbe, hatha endimenedzserbacsi ott ul epp es lesz kivel alapozni. de nem kellett, mert hatra fordulva meglattam Xa sziluetjet egy manoval egyetemben. A mano, ir es a nevet tokmashogy irod mint ejted. ha egyaltalan ki tudod. es jofej.
szoval harmasban bevettuk magunkat a barba. ahol is szep es csunya lanyok tancoltak, majd ket kioregedett zenesz -gitar, basszgitar - felallt egy emelvenyre es elkezdodott a fajdalom. Az uvoltes es kialatas nem eleg jo szavak annak leirasara mi is folyt a szinpadon. az imadott walking in memphist egyenesen meggyilkoltak. de aztan jott jozene is.
a mano sajat bevallasa szerint nem tud tancolni, de meg mikeot is verte egy-ket mozdulata. es rajzolni is lerajzolt, eloszor egy ordog fejet, masodjara pedig egy leginkabb fenyofara hasonlito szormok szornyet. mostananban furcsa dolgokat valtok ki az emeberekbol...
es most megyek mert szent patrik nap van es meloznom kell, de elotte meg beugrom a haromnoverbe mert ott kezdtek az unneplest az ir manok 11 tol.
ja es a tegnap legjobb bokja:
"olyan szexin gyujtod meg a cigit, hogy ha teged mutatnanak egy reklamban, 18-49 ev kozott mindenki ra akarna gyujtani."
mi lenne ha dohanyoznek?...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

killbillzenenek azt a CD-t hivod, amit en irtam neked? (csak mert az nem az :))

na mi volt tegnap? kopasz?

Névtelen írta...

...es en valogattam? ;)

Névtelen írta...

tudom dragasagaim, de nem az teljes kill bill 1 es kill bill 2 filmzenet hivom annak.