hétfő, március 20

hetvege roviden

Penteken lekestem a haromnovert es a munkakezdest is, de sebaj. mert jott a kekszemszekus. szerintem eleteben nem ivott meg ennyi kavet 3 oran belul. tokjol esett, hogy volt, jott.
a lenyeg, hogy a szunetemben kimentem hozza es megtudtam azt, amivel meg tudta fokozni az elkepeszto helyzete't: nem is szekus, hanem fighter. in a cage.
alig birtam nemfelrenyelni a team.
komolyan furcsa dolog beszelni egy fickoval, aki total mas hullamhosszon van mint te, mas eletet el, mas nyelvet beszel, mashogy mukodik es gondolkodik.
total mas vilag. beszeltek, de minden mondat vegen azt erzed, hogy nem ert es nem erted ot. Inkabb erteni erted, de nem erezheted soha azt amit o.

Aztan betodult a sok ehes, jokedvu ir es a harmadik probalkolzasra szereztem egy hatalmas giniszkalapot, a gyonyoru imadott piros bk sapkamert cserebe. nemhiaba marketing szakirany.
az egesz banda tokjofej volt hetvegen. szeretek veluk dolgozni. A ket endi a legjobbfej fonok az egesz kuplerajban. es az egyiknek bambi szinu a haja. imadom.
az ejjel az ir mano nyomta az arcat a bk uvegere, mig felmostam.

szombaton megbantottam egy gyogyszereszt, pedig tenyleg nem akartam. kekszemszekus pedig keson jott, igy hoppon maradt. azt mondjak aznap ejjel mar nem vett tobb kavet...


A vasarnap pedig elszaladt donniedarkozenevel a fejemben.

Nincsenek megjegyzések: