kedd, március 14

tegnap ejjeli repteri szeanszon

megtudtam a kiscsajtol, hogy csak akkor vagyok szerelmes, ha osszeugrik a gyomrom a celszemely lattan. Minden mas turo.
Hm.
Ezesetben:
1. Csak tudnam mit muveltem 4 evig a Szokevel?
2. Szerelmes vagyok. Es nem is egy valakibe. :)

Jelenleg halvany fogalmam sincs arrol, hogy mi a szerelem. En csak szeretek es kesz. Minek definialni?

Egyebkent a tegnap ejjelt majdnem szellemekkel toltottem, de aztan megis anyamacit kisertem ki a repterre. Kozben rajottem, akar gyerekfejjel, akar a szexualitas felol, akar az en gondolkodos oldalomrol kozelitjuk meg a dolgot, a szerelem jo, a szerelem faj, es osszezavar.

De ahogy Apam mondja: "akkor szep az elet ha zajlik."

Es ennek oromere ettem isteni croissant, meg izomfinom joghurtot szederrel, es finom, aranyszinu teat. Es neztem a hajnali feketen csillogo repteret.

Nincsenek megjegyzések: