csütörtök, január 26

valoszerutlen nap

Tegnap nem voltam valami bobeszedu. De az a konyv tenyleg jo.
Olvasd el.

Amellett, hogy kulonbozo megkozelitesbol gondolkozik a szerelemrol, szexualitasrol, idorol-idore odatesz egy-egy gyongyszemet, amitol igazan jo lesz ez a konyv. Rohadtul azt erzed, hogy ez a ficko tud valamit a nokrol. Es a ferfiakrol.
A tortenet viszont, amire felfuzte eszmefuttatasait, kedves Paulo, gagyi es az utolso ket oldalert egyenesen kar volt.
No de az elmeny megvolt rendesen.


* * * * *

Este a franciaknal sangriazassal kedztunk. Persze vorosborbol es felforralva, szoval inkabb volt gyumolcsos forralt bor. De nem igazan bantam, hisz nem szeretem a bort. Legalabbis a skotfoldit nem.
Aztan kisebb-nagyobb akadalyok lekuzdese utan eljutottunk a jazz barba. Vegre. Azt hiszem a masodik hetemen szurtam ki magamnak, hogy egyszer meg eljovok ide. Ez tenyleg jazz bar.
Hangulatos felhomaly, kis asztalok mindenutt, feketefeher fotok a falon, es a sarokban zenekar. Minden ejjel. Es spanyolok, az jezus arcu C-vel.
Aztan El Barrio salsa parti. Tanc, es mar tudtam, hogyan kell hala amsterdamnak. :)
Franciafiu miert tancol ugy mint Szoke? Ez valami ragalyos dolog? Vagy az arcomra van irva, hogy ez bejon? Nem. Kedves uraim, nem jon be. Szoval tancoljunk. Az bejon. Mint ahogy bejott a Szokevel, nem szokevel.

* * * * *

Leultem a szinpad szelere es neztem az embereket. Es elokerult a fekete vazlatkonyvem. Mostanaban egyre tobbszor. Gondolatok, kepek, hangulatok kerulnek bele. Nagyon elvezem.
Irtam nokrol, akik kirittyentik magukat es kinosan ugyelnek, hogy tanc kozben tokeletesen nezzenek ki, es a szoknyajuk nehogy feljebb csusszon a kelletenel, kozben persze masra sem vagynak jobban, mint hogy vegre valaki megerintse oket.
Ferfiakrol, akik felenkseguket italban probaljak feloldani, hogy aztan hatarozott mozdulatokkal rangathassak a not.
Vicces es szanalmas egyszerre.
Miert nem talaljak a boldogsagot ezek az emberek?
Vajon lesz az eletemnek egy ilyen szakasza valaha? A fiatalsagom es szepsegem elmulik, tudom. Es akkor majd en is elmegyek egy barba es nagy erofeszitessel probalok vonzonak latszani, hogy felkeltsem a ferfiak figyelmet valahogy? Es kuzdok ejjelente egy kis "szeretetert"?
Meg kell jarni a poklot, hogy a mennybe jussunk? Es mi van azzal, hogy mindenert fizetunk az eletben? Az mindegy, hogy elore vagy utolag, de fizetunk. (Utolso Akkord)

Ekkor odalepett hozzam egy lany es elkerte a ceruzamat. Aztan beszelgetni kezdtunk. Mondta, hogy mehetnek tancolni arra a helyre, ahol o dolgozik. Aztan megnezte a rajzaimat. Es az egyikre ramondta szabadsag. A hideg futott vegig a hatamon. Mert hogy az.
Es meg tudta fokozni: segit, ha van eladhato kepem. Aztan elbucsuztunk. Es en csak ultem, es a valoszerutlen almomban szaladtam es tancoltam a vilaggal.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"A fiatalsagom es szepsegem elmulik, tudom."

Erre asszem inkább nem írok semmit, csak annyit hogy:

:-)))))))))))))))))))))))))))

Vagy még esetleg annyit, hogy egyetlen szerelmem Anna, te is voltál egyszer fiatal, habár nem most. Az biztos, hogy nem most.

Névtelen írta...

meg mindig olvasol? Eleg kitarto vagy.