kedd, január 10

Nekem, nektek

Nem meselek mar a harom orat keso repulorol, az ingyen kajarol, a fiurol aki a foldon irta vaskos fuzetet tele es minden check point - nal belekotottek, es nem meselek arrol se, hogy mekkora a tomeg a Princess Streeten szilveszterkor es az utan kovetkezo napokrol se.
Omlegeni pedig erzeseimrol, gondolataimrol megint csak nem teszem. Mert meg mindig nem tudom leirni, mi zajlik bennem.
Vajon kepes leszek valaha lefesteni mi van ott legbelul? Es azt ami a fejemben?
Tegnap ejjel a lanyok segitettek kartyat vetni. Hitetlenul kezdtem bele. A lelkemhez vezeto hat szobat jartam vegig a lapok segitsegevel. Ahogy haladtunk lepesrol lepesre egyre igazgalmasabb lett. A lapok megmutattak mi tart fogva, mi miatt nem engedem, hogy az legyek ami szeretnek es mit, vagy kit kell felaldoznom ezert...
A hetedik lapon egy oreg ember ult egy sotet barlangban, a hatterben dereng a napfeny. Mikor meglattam, azt mondtam tevedes. Nem erzem a depressziot (lap neve) magamban.
Ha valaki ismeri valamennyire az ezoteriat - en nem - tudhato, hogy ez jot is jenthet. Es tenyleg. E szerint rengeteg rossz dolgon mentem, megyek at az utobbi idoben, de kijutok, kijutottam.
Es kartya ide vagy oda, en ezt erzem.
Hihetetlen szomoru vagyok es merhetetlenul boldog. Soha nem ereztem meg ilyet. Barmikor kicsordul a konny a szemembol es mindig mosolygok tole. Vagyakozom es varakozom. Eros vagyok es gyenge.
ELEK VEGRE.
Nem ereztem soha meg ennyire, hogy itt a helyem ahol vagyok.
Es Tesom:
This is the most beautiful life i've ever known.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne busulj! A McDonald's franchise halozata neveben biztosithatlak arrol, hogy hozzank meg mindig beterhetsz!
"McDonald's tu-du-tu-tu-tu, I'm lovin' it!"

Névtelen írta...

hogy busulnek! olvass el meg egyszer. Es a Kiralyt mar mindjart megdontjuk! :)

Névtelen írta...

"Omlegeni pedig erzeseimrol, gondolataimrol megint csak nem teszem."

Óóóóóó csak egy kicsit lécci!!!!