kedd, január 24

And all I can taste is this moment

I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
You bleed just to know your alive

Mindent ereztek, megirtak, lefestettek, elmondtak mar elottunk. A legjobb, amit tehetek, hogy megprobalom mindet atelni. Es egyszer majd az en kepem valtja ki ugyanezt az erzest valakibol. Es akkor mindent megtettem.
And all I can taste is this moment.
Avagy ahogy a spanyol Vincente mondana: live with your memories, but go on them, and sout:
"Next order" :)
Addig is illusztracion "valentine day" kepeslapot kell tervezem. Hat, lesz itt minden, ami kell, csak rozsaszin szivek nem. Megmutatom szerintem milyen az, szeretni valakit igazan.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

o ez a szam... o...
:)

Névtelen írta...

ugye bejon? :)