szombat, január 14

kartyaparti

Tegnap mindent megtettem azert, hogy elkeruljem a tanulast. Napkozben egyetemi dolgokkal babraltam, meg rendet raktam, hogy Gyancs oruljon. Estere pedig kartyaparti Jazminekkal. Elotte Gyancs papa elkeszitette a remek, kivalo, egyedulallo, utanozhatatlan rakott krumplijat. Magyar kolbasszal! Siman el tudta erni, hogy a krumpli puha legyen elozetes fozes nelkul. Szoval megint megmutatta.
Bar a sot nem nagyon hasznalta... :)
Aztan jott a nemet gyomorkeseru. Igen, rosszabb mint az Unikum. Es melle egy olyan borzaszto kartyajatek, ahol a fel pakli adu a fele nem. A szinsorrend ossze-vissza van. Es a legnagyobb lap a kor10, bar a fekete10esek sima lap es a karo10 a legkisebb adu. Szoval kaosz. Es parban kell jatszani, de altalaban nem tudod ki az. Legkozelebb tovabb birom, remelem.
Mig vartunk az edes krumplira Jazmin meselt. Meselt egy kapcsolatrol, mely 17 eves kora ota tart. Es hogy igen, nehez mult nelkul donteni, es hogy ot is elvarazsolta a kulfold, es volt minden ami kellett. De rossz dontes volt, csak egy lufi egy alom.
Nem eleg, hogy felrelepsz es ezzel iszonyatra megbantod a masikat, de meg neki okozol nehezseget, mert neki kell tullepnie ezen es megbocsatani. Dupla szemetseg.
Tanulsag? Te lepj felre, akkor meg jol is erzted magad es nem kell forognod sem rajta. Kar, hogy erre csak most jottem ra... :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Te lepj felre, akkor meg jol is erzted magad es nem kell forognod sem rajta. Kar, hogy erre csak most jottem ra..."

Bölcsességed, akár a csillag az égen!!!!