szerda, október 27

zenei izles

ugye emlitettem, hogy kulonbozunk kisse e teren? o meg van gyozodve arrol, hogy en azert szeretem azt amit, mert kelet europai vagyok es a zenek szurve jottek hozzank, ergo mason nevelkedtek szuleink es igy mi is. mondjuk legalabb nem mondja hogy szar amit hallgatok, csak azt hogy odivatu. en pedig meg vagyok gyozodve arrol, hogy mivel britt, igy ez az orszag mindennek a kozepe szerinte es ami itt meno az a csucs.
ezt tegnap vittattuk meg, amikor fozos este lett volna nalam, es elindultunk a boltba vasarolni, csak hogy volt a hatszaz meteres uton egy kocsma, es meg kellett kostolni, hogy ott milyen a sor. igy keveredtunk zenetorteneti vitaba, meg abba hogy a rock halott e vagy sem.
a jo dolog az, hogy keverjuk egymas zeneit, es marha vicces nezni, ahogy torzul egyikunk masikunk arca, amikor epp valami borzadalyra kenne csillogo szemmel ujjongva mondani, hogy ez mekkora jo.
a kovetkezo nota is olyan volt, hogy nekem kuldte romantikusan, gondoltam hat akkor ezt illike tisztessegesen vegighallgatni. megmondom oszinten az elejen nem tetszett, ki akartam kapcsolni. aztan eljutottunk a jobb reszre mostmar pedig itt van a fulemben, megmutatom nektek is hatha tetszik. no meg a szovege szepes am, mind e 4 kemeny sor.



grace under pressure
cooling palm accross my brow
eyes of an angel
lay me down.

we still believe in love so f**k you.

Nincsenek megjegyzések: