vasárnap, október 31

alkoholmamoros bejegyzes

mivel van 4 nap szunetem, amig az urfi kulfoldon leledzik, gondoltam kihasznalom az idot barati talalkozoka. tegnap ale fesztivalon kostoltam sok finomat es oromkodve neztem ahogy az egyik legkedvesebb baratnom vegre szerelmes es boldog.
a mai este magyarokkal telt. eloszor is a par, akivel talalkoztam a kerdeseimnek koszonhetoen hajbakapott, olyannyira, hogy a 20 perces csend utan jobbnak talaltuk feloszlatni az estet. en azert remelem, hogy egy igen jo kibekulot szeretkeztek mostanra.
aztan vartam egy masik baratra aki epp vegzett a muszakkal. ultem a royal mile-on a st. giles melletti koveken es ramzuhant az erzes, pont ugyanaz, ami 5 eve, hogy a lyuk meg ott van a szivemen. de most az egesz mas. mpst kerult ra tapasz hamar. es a regi nagyon rossz milyen messze van mar. jo lenne ujra latni a szoket, latni honnan jutottam ideaig. csak ulni a kovon, es megint ott ulne velem szemben, megolelne es tudnam, hogy minden rendben lesz. es varni, hogy john megerkezzen vegre es elmeruljek benne ujra.

mindket talalkozon felemetes volt, hogy mar tudtak elore hogy van uj ficko - rohadt kicsi ez a varos - hogy mit akarok meselni, de jo, hogy vegre orulok ujra. a baj csak az, hogy ennek apropojan nagyon akartak nekem beszelni az exemrol, tiltakozasom ellenere. ahogy csusztak le a sorok csak ki-kibukott beloluk, hogy ok mit es hogy gondolnak es mit nem ertenek. konyorogom itt es most utoljara: NEM ERDEKEL, HOGY MI VAN VELE ES MIT TESZ, MOND, GONDOL. MEGTORTENT ENNYI VOLT es KESZ. nem. tobbet nem szeretnek erre idot, szivet pazarolni. csak szeretnem magam mogott hagyni az osszes kerdest, velemenyt, egyutterzest, okossagot, bezzeg en megmondtam-ot. vallalom, hogy szerettem, hogy nem lattam, hogy ez mennyire nem lesz jo. igen, tevedtem. megmondta mindenki, meg o is. a legelejetol fogva. szivas.

egyebkent ettol fuggetlenul mosolyogva erkeztem haza, hihetetlenul szerencses vagyok, hogy az elmult honapokat megelhettem, hogy tuleltem a kezdeti fost es az egesz egy pezsgo erdekes uj elmenyekkel teli maszlagga lehetett, amibol leginkabb az latszik, hogy van megint valaki, akiert talan erdemes lesz huseges lennem. sot, mar vagyok is. es nem banom egy percig sem. es nincs egy deka elvarasom sem.

Nincsenek megjegyzések: