szerda, október 13

jo regota ujra - legszebb ajandek

aznap, amikor elhataroztam magam, hogy veget vetek az oruletnek, es egy emberre koncentralok magamon kivul, akkor ismet a sors ram fintorgott.
egy szal gitarral est ujra. ulok gyanutlanul, lelkem kisimulva, hogy minden rendben lesz mostmar. aztan egyszer csak az utolso szam elso akkordjanal megall az uto bennem. emlekeztek, nem is olyan reg kitettem ide egy szamot - thank you cimmel - es emlitettem hogy mikent is hatna ez ram.
ott ultem, o jatszott, nekem jatszott, nekem pedig konny gyult a szemembe es majd megszakadt a szivem, mert azt mar masvalakinek igertem oda delutan.

egy bucsu megint. es egy uj kezdet egyben. meg ott is olyan iszonyatosan rendes volt. megoleltuk egymast, es a fulembe sugta, tegyem azt ami boldogga tesz.

ez nem fair.

(nem akarok jo lany lenni, pedig tudom hogy jol dontottem, megis, a fene megenne, miert most? - hol voltak eddig?)

4 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

ez most akkor mit jelent?

Névtelen írta...

jaja, engem is erdekel!
Yulcsi

macs írta...

ez akkor annyit jelent, hogy meg maradok kicsit. de nem akarok elkiabalni semmit. a tobbit majd kesobb.
ovatos macska lettem.

ufaó írta...

ehh ez MINDIG így van... bár velem inkább úgy, hogy amikor tök jó lett volna, akkor leseszart, aztán egy év múlva, mikor én már persze halálosan szerelmes vagyok másba, és nyilván esélytelen, akkor monnya, hogy hát, mostmán lehetne mán, amúgy.