hétfő, július 5

zanza

hetvegen egy igazi jofele padlast takaritottam, a hazet ahol most lakom. Volt ott minden, buvar felszereles, felpar cipok, mindig csak a jobb... erdekes.. aztan idorol idore felbukkant a biblia kulonbozo valtozata. legalabb 13 darab, vedve vagyunk fentrol.
ezen kivul babokat is talaltunk amolyan muppet show jellegueket, es hirtelen mar lattuk is ahogy egy borozos barati esten meghulyulve veszekszunk hogy ki legyen az ordoggel. szerintem egy hippivel lakom egyutt.

a szobam is lassan kialakul, a macska edes es jofej es ami a legjobb hogy levadassza a pokokat es jol megeszi oket.

aztan volt egy gorbe estem penteken es nem tehetek rola, de a filozofikus alkatuak mindig megtalalnak. lehet azert mert nagyon hianyzik az ilyen fele beszelgetes. az idejet se tudom mikor beszelgettem egy jot, es almomban se gondoltam volna hogy angolul fogom ezt megtenni. aztan mikor mar az jutott eszembe, hogy jojo hogy filozofikus barki lehet, de a kulturamat, az irodalmat nem tudom megosztani ugy mint egy hontarsammal (erre a paramra anno gyuri azt mondotta "miert byron mar nem is jo?"), jott a kerdes, es nektek milyen koltoitek vannak? varj, van egy aki egy hosszu triologiat irt verses formaban.... beszarok.

tovabba az este nagy tanulsaga, hogy a shot nem shooter. az elobbi a rovid ital, az utobbi ket igen intenziv es edes lotty (szerintem kokteladalekok) osszekevert valtozata.

lehet tippelni mennyire fajt masnap a fejem.

vasarnap pedig egy koncertre mentem, ahol megint csak nem ertettem miert kell az erositest ugy bealllitani mintha egy stadionban lennenk es nem egy szutykos alagsorban.... de azert jo volt, hazafele a belushian jatszott egy srac egy szal gitarral.
anno shannon is jatszott ott allitolag. neztem a sracot, alig paran hallgattak, vajon anno tele volt a hely? sosem tudom mar meg, es az a srac akivel egyutt eltem sosem jatszott zenekarban, se gitarral kozonsegnek, amig egyutt voltunk.
fogalmam sincs hogy mehettunk el igy egymas mellett.

amugy azt veszem eszre, hogy bar helyzetem korantsem rozsas, megis kevesebbet gorcsolok miota magamert kell aggodni. feljegyzendo.

a vegere pedig a hippi erzes jegyeben ingyen oleles mert az mindig felviditja a szivemet, a napi zene:


ui: a szoveget most figyeltem csak meg. ize.

Nincsenek megjegyzések: