hétfő, április 21

létezik film ami leköt

no country for old men.

csendes, mégsem lassú és végig izgulós. srácoknak bátran ajánlom, kiváló randi film. a lány garantáltan odanbújik hozzád és nem nagyon megy arrébb. és ha olyanféle lány is még élvezni is fogja.

eszembejutott mennyit izegtem-mozogtam a legutóbbi mozizáskor. most meg se mozdultam, az elején fecsegtünk 5 percig, de aztán már nem is volt fecsegni kedv se, és nem csak azért mert vikkamakkát leszólta az előttünk ülő néni, hanem mert nem is volt jó megszólalni.
kevés szöveg és mégis kitöltött minden percet...
jujjdejó.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

bocsi, hogy nem sikerult a mozi, de elfoglaltsag volt. gondolom igy nem volt mashoz odabujni, mint vikkamakkahoz...:)

Névtelen írta...

má énis írtam róla, télleg gecijó

macs írta...

fiuka: hát ez van, legközelebb majd ennek szellemében döntesz, mert jó filmért érdemes moziba menni.

a bújás meg privilégium.

ufó: khm. ennyit arról milyen figyelmes vagyok mikor mások ajánlanak filmeket... na majd figyelek eztán.

Unknown írta...

télleg jó amugy, azóta én is óvatosabb vagyok azokkal akik sûrítettlevegôs palackot sétáltatnak... :)