vasárnap, április 27

hűség

emlékszem, egy éve mikor beléptem jelenlegi munkahelyemre, azt kértem, hogy olyan gyorsan törjék le naivitásomat, amilyen gyorsan csak lehet, mert eddig csak bajt hozott rám.
meg csalódást. ez a munka oldal lassan beteljesedett projekt.

a szerelmi téren mutatott naivitásommal viszont ms a helyzet.
nem szerenék senki felett pálcát törni, és mindenkit szeretek kit eddig szerettem.

de.
hűségbe vetett hitem eléggé léket kapott.
kicsit úgy vagyok ezzel mintha egy szigeten állnék, aminek a területe folyamatosan csökken. de én csak állok a közepén és hirdetem igenis létezik.
a többiek meg hajókáznak, vitorláznak és a nyílt vízről integetnek, hogy adjam már fel. némelyikük nevet, némelyikük meggyőzni próbál. én meg csak nézem a hullámokat, ahogy a lábujjaim nyaldossák.

csakazértis hűség.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is ezen a szigeten lakok szomszéd :)