vasárnap, december 9

váratlan fordulat

shannon hazajött egy kis holland kitérővel skótföldről. jó, hogy itt van nagyon. mert a fél év msn-t megspékeltünk egy hét intenzív szeretéssel (vélemények itt oszlanak), de ez minden volt, csak nem valós, földöz közeli.

ahogy futott előttem az érzésben, fut tovább ahogy sejthető volt.
de most, hogy itt van, időt lehet tölteni együtt. úgy igazán. nem tudom, hogy ennek szellemében-e, de együtt lógtunk péntek estétől vasárnap délutánig kizárólag barátilag.
jól érzem magam vele. kaptam kiképzést metallicából, godsmackből, anyuból és apuból is. még poharat is sikerült törni.
anyu szeretős féle, apu pedig teljesen fogyasztható volt az előzetes híresztelésekkel ellentétben. szocihoz hű rokker keményfából. :)
ja és a kuckó, ahol aludtam. bár a tetőablaknak köszönhetően reggel nem volt őszinte a mosolyom hála az arcbafénynek, de a legjobb hely begubózni. az üresen hagyott CD tokok közt a tizedikben találtam is vmit, Schindler listája téma, betettem és néztem a pici ablakon át a padlás oldalát és a fák ágait. dejóez.

még a drámáról is elfelejtkeztem. egy alkalom kimaradt... bu.
sebaj, a következőre annyi anyagom gyűlik, hogy nem is tudok majd választani, melyiket dolgozzuk fel.

Nincsenek megjegyzések: