kedd, december 18

mint írtam az örlődés letudva

mióta nem írtam, történt sok minden.

a felugromhozzádkicsit-ből, lett aszónélkülmegcsókollakésmaradoknálad, mert ez nagyonjó.

aztán néhány nap után megint indul a régi nóta, hogy csak óvatosan, meg nem is tudom. mintha három gyereket, meg piroscseréptetős házakat flesselnék éjjel-nappal mikor együtt vagyunk.

részemről, most lett sok. gy-nek meg bejött a poén: a harmadik. csak azt tudnám, minek ellenkezett kézzel lábbal, hogy ez le van tudva mikor ordít, hogy nem.


nem kell ez. nem kell, ha ennyire nem tudja mit akar. ha nem tudja, hogy engem akar.

ajánlom e bejegyzést ildónak és szépszeműnek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

haggyadazt. vizsgaidőszak után megmutatjuk butapestnek. =)

Névtelen írta...

a "felugrokhozzadkicsit"-be nekem tagabb ertelemben teljesen belefer a megiscsokolakszonelkulkicsit.

Névtelen írta...

fiuka ne idegelj :))
a kicsit meg nem nagyon.
gürrr.

Névtelen írta...

naszép, szépen lemaradokitten a történés javáról...
(züfó, a haggyadazt én akartam:))
azért ennél részletesebben, cizelláltabban egyszercsak, jameg "szaszricsi! én vagyok akiről te is tudsz egy csomót, de még nem találkoztunk!" :))
pökk