hétfő, április 3

tenyleg el kell felejtenem

az osszes beskatulyazast. rossz szokas.
(persze hrd oran megkaptam az alibit, hogy miert is teszik ezt az emberek, de ezt most nem fejtem ki.)
a lenyeg, hogy egyre tobbet varom ki a dolgok veget, es altalaban jol sulnek el. lehet, hogy tenyleg kar aggodni annyit elore?
mindenesetre a szerda este 9 magassagaban a "beszelgetos max ket sor es megyek haza" arcot mutatta. Ehhez kepest ismerosok megjelenese, pultosok kikeszitese - tenyleg veszelyes a nehezesem, mikor ramtor a vadaszhatnek. Majd vmi faith nevu elvetemult diszko £15 os kuponnal a kezemben, es 10 ember plusszal a hatam mogott.
Tancoltam forgatost tucc-tuccra, majd lassut is. Kozben a szoknya nem rajtam volt. Azt hiszem nem nyujtottunk valami szokvanyos latvanyt.
Utazz jol erces hangu, fekete gorbe orr.

Nincsenek megjegyzések: