szombat, április 29

Sokminden egyszerre

Egyre tobb dolog jut eszembe, tobb helyen jarok uj dolgok a reginek arcat mutatjak. Es sosincs a kozelben egy gep... Igy marad a vazlatfuzet, kisfuzet, vonalaspapir-fuj, blokk. Mire ideerek mar tova hompolygott mind.

Szoval most itt minden omlesztve, ami meg maradt es inkabb csak mese.

Kedden Reneszanszlany itt volt es maszkaltunk. Felvittem Caltonra. Volt meghitt pillanat, kisero ide vagy oda. Jo hogy itt voltal.

Szerdan vadasztam a fekete hosszuujju kirandulos polom utan. Mindent megtettem -beszeltem a Gardenben a mackofickoval, Scott orzoivel, telefonaltunk - rogzito.
Calton csak megsimogatott ujra, de nem adta vissza a polot. Fish&Chips-oduban negy felvont vall pislogott. Es csak megyek es megyek. Standing Order meg mindig jol nez ki, es meg munka is akadna, de polo nem.
Vegul Napier pult, ahol eddig telefon, keksal, feketekendo, kis notesz nem lett meg. De fekete polo igen.
Es itt figyel rajtam most. Szeretem.

Csutortokon filmezes es dogles nem is tudom miota ujra, es delutan jon az uzenet: este buli es vicces ruha keretik. Gyancs berobban a szobaba a piskotaformaval a fejen. Adunk hozza meg egy lepedot, skot zaszlot, ablaknyito botot es a kekcsillogo parokat, kesz a lovag.
Nekem maradt az ezust paroka, csikos zokni es felso, nyakkendo, szemem pillas, orromon piros gomb, es a szam joker. A zold, sarga, rozsaszin labdak maradtak a taskamban, mert en az a bohoc vagyok, aki nem tud...
Es az esteben a legjobb dolog Jack volt. Ezt mondta:

"But you can't stop nothing if you got no control
Of the thoughts in your mind that you kept and you know
that you don't know nothing but you don't need to know
the wisdom's in the trees not the glass windows..."



"I could close my eyes it's still there
Close my mind be alone
I clould close my heart and not care
But gravity has got a hold on us all"

Szeretem a hangod Jack Johnson.
Keso ejjel egyedul megyek haza. Most eloszor feltem igazan. Es ekkor harom siraly megjelent felettem. Es maradtak. Elkepeszto egy ejjel.

Penteken Dean mester kincseit nezem, meg "hazat" a fuben fekve. PikniK es megsem az, es tanulas, rajzolas, a harom labda meg mindig nem arra megy amerre szeretnem, frisbee, Paulozzi, es muzeumor aki orul nekunk, hogy orulunk a Napnak. Egy hete nyar van. Meg az arcom is leegett. Persze ha egy felho kuszik a Nap ele a husz fok befigyel. Pittypang a labujjam kozott nevet ram.
Este megjelent a kekszemszekus. Gyomromramegy.


Ma reggel ujra koran keles, majd alszom egyszer... Kuzdes BK-nel, hogy holnap ejjel a Caltonon lehessek, tuzzel, dobbal, tanccal. Eletem szoknyaja, ehes vagyok, Garden tele emberrel, orulet a varos szombat delelott.

Ami kimaradt: antikvarum a Grassmarketen, tancolok ujra regit es ujat; rengeteget szamitanak az elmult evek. Egyszeruen jol megy, na. Royal Mile-i konyvstand. Parlamentben is voltam vegre. Es az osszes uj kiallitast megneztem.

Zarasnak pedig egy szosszenet:

Tegnap ejjel 11 ora. Szokas szerint betodul a sok reszeg, ehes ember. Hihetetlenek. Altalaban pontosan tudjak mennyire reszegek es bocsanatot kernek es-10 bol kilenc elbuvolo a maga modjan. Sajna meg igy is sok azaz egy, ami maradt. Node ez a tortenet az elobbi csoportbol valo fickorol szol.

Odaall elem harom uriember. A bal szelso rendelni probal. Eltelik egy perc. Meg egy. Meg mindig ott jarunk hogy: "Can I have...."
Probalom kitalalni mit is kivanhat emberunk. Es ekkor kinyogi: Double whopper meal.
Ja whopper, az nincs. Elfogyott. (Komolyan. Tokgaz nem?)
Szoval tenyleg ehes. Akkor ajanlok bacon double-t vagy double cheese-t. Yes, please. Melyik? Oke. Dontok en. MiT iszik? Yes, please. Es igy megy, mig kitalaljuk, hogyan fog sokat enni olcsoert. Ennek nagyon orul emberunk es halas nagyon. Szeretne a nevemet tudni.
Odanyujtom neki a nevcimkemet.
Nezi, nezi, majd lassan elkezdi olvasni:

"Bor.. Borge'king."

Kapott a masik kettotol rendesen. Nem vagyok biztos benne hogy ma emlekszik erre. Pedig jo poen volt. Vidulas.


Nincsenek megjegyzések: