kedd, november 22

kocsog GLB

Most kovetkezzek egy bejegyzes mely arrol tudosit hogy persze itt sem minden rozsaszin. Tudtam en csak elfelejtettem...
Hogy mekkora kocsogokkel futok en ossze. Kepzelj el egy olyan kockas nemet gyereket, amilyet csak birsz. Nem vagyok se rasszista, se fasiszta, se semmi, de vaszleg az ilyenek tettek magukeva leghamarabb az arja elmeletet. Csontos szabalyos arc, elore ugro szemoldok, amitol a tekintete meg akkor is szigoruva valik, mikor mosolyog. (Eddig a ket honap alatt 2x lattam mosolyogni. Marha annak lehet nevezni oket.)
Es barmit mondasz neki, nem hallja meg. Azt hittem ez azert van, mert nem tudok olyan jol angolul mint o. De hamar rajottem, hogy mas itt a magyarazat. Egyszeruen nem hallja meg csak azt, ami az o velemenyet tamogatja. Hihetetlen. Neha en is tudok eroszakos lenni, de ez a gyerek... Mellette en egy kiscica vagyok.
Szoval ezzel a GLB nevu egyennel meg egy szerencsetlen spanyollal kellett volna a jovohetre egy tiz perces prezentaciot osszedobni. De GLB nem akar vele sokat foglalkozni csak amennyit nagyon muszaj. Ez eddig remek. Akkor csinaljunk a british airwaysrol mondom en, ugyis megzakkant a klasszikus legitarsasagok vilaga a fapadosok megjelenese ota. Es anyag van egy rakat.
De GLB -nek nem tetszik. Uljunk inkabb ossze penteken ujra es addig keressunk anyagokat mas iparagabol is. Ok. Penteken nem ertem ra, ezert Gyancsot megkertem kuldjon emilt, hogy nem leszek ott, de itt az anyag, nesze es szerintem a BA legyen.
Irt is emilt GLB masnap, hogy oke eldontottek BA. Aztan kuldott egy rakat cuccot meg hogy kedden 9kor reggel ujabb talalkozo. Mondtam hetfon neki, hogy oram van. Erre csak elhuzta a szajat majd ora utan lelepett. Aztan mar belecsoppentem a Szokes hetbe teljesen, es valahogy GLB kiment a fejembol.
Ma, mivel meg van egy teljes het gondoltam beszelek GLBvel. Bar furcsa volt, hogy se emil se semmi. A koszonesnek nem nevezheto "kaff" utan egybol megmondta, hogy csak ketten nyomjak tovabb az otletem. Remek. Es akkor velem mi lesz, kerdem en. Egy emilt kuldtettel volna vagy vmi... (Arrol nem is beszelve, hogy elvileg nem akart vele sokat tokolni. Szerintem az egy het meg mindig sok.)
Erre o: "We are not in kindergarten." - azota is ez a kedvencem.
Es ami meg jobb, odament a tanarnenihez es elmondta, hogy mennyire "uncooperative behaviour" -om van. Nem ovi, persze. Most ezzel mit kezdjek?
Egyebkent itt van neked SZoke egy badcommunication, mivel a Gyancs altal kuldott emileket visszakuldte a rendszer. Csak ezt en nem tudtam. Ilyen az elet.
Most varok mit szol a tanarneni, de en mar latom mi lesz. En is lenyomom a BA-t egyedul tiz percig. Pusztuljon az egesz osztaly!

Nincsenek megjegyzések: