szerda, november 16

elmulasztott bejegyzesek roviden

A mult heten harom ejjel zartam egymas utan, hogy aztan lubickoljak a jol megerdemelt szabadsagban. Agyament helyzetek reszeg vendegekkel, egy egesi seb a karomon, es egy jo beszelgetes Vincenttel a mosogatole folott. Akarhonnan is jott az ember a szerelem ugyanaz mindenhol.

Az is kiderult, hogy nem ismerem a naptart, mert a Szoke egy nappal hamarabb jott mint vartam. Szeretnek meg sok ilyen tevedest...

Asszem ertem, miert beszelnek annyit itt az idojarasrol. Mert mindenki varja a napsutset, illetve a jobb idot. Es mikor napi fel oraig meg is tortenik, akkor utana meg harom napig emlegetik. Mostanaban nem tudom mirol beszelhetnek, mert egyfolytaban sut a nap. :)

Vasarnap tengerpart es a boldogsag muffin.


Hetfon egyetem, majd rajz, amelynek folytan megtapasztaltam, hogy feszulten alkotni nem lehet. Kivetel ez alol, persze az az eset mikor idegbeteg, nyomaszto hangulatot szeretnel elerni.

Este pedig Standing Order a hangulat vicc, angolrol atvaltani oroszra kesz erolkodes, de azert meg megy. Es ez jo nagyon. Utana elozenes hely, Endit egyre jobban ertem (a skot dialektus kituno peldaja). Meg kell tanulnom az Oasis Sally-s szamanak szoveget.

Nincsenek megjegyzések: