hétfő, június 15

hétvége zanzásítva

péntek:

dráma évadzáró dajdajozás a meleg bárban csúcsosodott ki, ahol is megbizonyosodtam arról, hogy hiába jár az ember öngyógyító, szórakoztató, önmegvalósító, ilyen-olyan csoportba, ha valójában nem akarja magát se megismerni, se a gondjait megoldani.
az este mérlege: a 44 éves, megcsaltam a férjem jajj, nem akarom többet hölgy beható ismereteket adott a 20-as srácnak aki jajj, 40-es nőt szeretek.
A biztosítós fickó aki nem tér magához válása után és minden nőre rámozdul, nem hazudtolta meg magát és becserkeszte a gondok vannak a házasságommal fogorvosnőt.

felismerések:
egy darabig nem drámázom bár ugye mindenki azt veszi ki belőle amit tud
a melegbár remek hely arra, hogy jól kitombold magad, táncolj és ne kelljen azon aggódni, hogy idegesítő és egyéb arcok a nyakadba lihegnek.

szombat:
grillezés ildónál. kedves társaság, aztán a martini elfogy egy üveggel, kettővel.
fejbe is szállt. este margitsziget táncolás, felismerés, hogy van élet 28-on is túl.

vasárnap:
mosott szarnak lenni nem jó, nem bírom én ezt a két nap dajdaj egyfolytában.
döglés, rendrakas fürdes, ildóval való barátságunk ápolása

hétfő:
még mindig szarul vagyok.

kedd:
még szarabbul. kezdem azt hinni, hogy ez már nem a hétvége eredménye

szerda:
nem találom a helyem, lavírozok anyám és apám közt, előbbi nem akar boldog lenni, és rettegek hogy túl sokat hallgattam a berögzött hülyeségeket.

2 megjegyzés:

marci írta...

de rádmozdulhatnak szőrös talpú leszbik, nem?
a Margitszigeten hol van élet 28-on túl? csak nem a Holdudvarban?

macs írta...

csak de. :)