hétfő, február 9

kilenckor aludni akartam

ehelyett most egy szétcsesződött klaviatúrán próbálok pötyögni álmosan keseredetten.

a hűtőm nem engedi a furcsa szagot 3 kör domesztoszozás után. legalább annyira mint én vagy shannon képzeteinket a másikról, a családról, a boldog életről.
az egyszerű kérdésre nem jött felelet 3 óra alatt sem.
viszont megtudtam rengeteg érdekeset magaról. lassan elképedek igazán mit lehet bennem szeretni, ha ez mind igaz. kedvenc vonásaim pedig törlendőek. eh.

megyek kimosom ecettel is azt a jégvermet, meg teszek bele szódabikarbónát.

lehet hogy csak az eddigi módszer volt rossz....

update: mojj blogját olvasva rájöttem hogy ügyesen haladok iván által javasolt úton... eh. futni kéne. de a különbségeket is legyűri a futás?
update2: a macskák igen, szeretik a szigort.

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Állítólag egy félbevágott citrom belsejét kikaparni és teletöltni sóval, hűtőajtót becsukni és egy nap alatt magába szívja a szagot. Bár sosem próbáltam... (forrás: idióta takarítós realityműsor)
good luck
nem csak a citrommal

bjmatt írta...

Én csak annyit mondok, hogy: E!