kedd, április 17

vigyázz

mert függőséget okozol.

és jót teszel. de mi lesz akkor, ha megromlik a kapcsolat?
visszatér minden a nélküled való állapotához.
volt aki cigizett, letette, aztán ahogy romlottak a dolgok szépen visszaszokott.
volt, aki rosszul volt nagyon. egyik orvos. másik orvos. míg ott voltam járt. ha eljöttem, megharagudott nemjárt. vissza minden előről.

voltam rosszul. jött aki megmutatta ne. jobban lettem. elment aki megmutatta. rosszabb lett.
meddig még ez?

ma reggel pofon ért. kapom már őket egy ideje de érzéketlenségem ezeket se engedte be. partiarc vagyok. akkor hogy merek szomorú lenni? hát így barátom.

hogy igen, vannak a barátok, a közösségek. jól is leszel tőlük. de mi lesz ha "kiesel"?
ideje ráébredni, és elkezdeni magaddal jóban lenni. mert itt leszek mindig, de lehet nem elég. ami neked elég, az ott van benned. csak bányászd elő és szeresd.

felnövök sokadjára. vagy talán sohase.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem, ha kieesel bárhonnan vagy bárkitől, akkor az nem volt igazi, nem volt fontos!

Érdek volt csupán vagy megszokás vagy így jött ki.

Aki nem akar, az nem hagy el, onnan nem tudsz kiesni!

Viszont, ha továbbra is fáj a dolog, akkor meg küzdeni kell érte, mert megéri, mert fontos és jól érzed ott vagy vele magad!

Szerintem...

Névtelen írta...

szia szerelmes!

köszönöm :)

de ez a bejegyzés nem a szerelemről szól elsősorban.

a küzdés. egy időben sokat használtam ezt a szót. aztán rájöttem, hogy fogalmam sincs mit jelent.

és fájdalom ide vagy oda, ha elment a hajó, akkor elment. egód megsérült. és ez idővel múlik, de legkevésbé sem a küzdés felé terel, még ha szeretnéd, akkor se.

szeritem...

Névtelen írta...

én nem a szerelemről beszéltem. Érdekes, hogy te ezt így értelmezted. Majd elmagyarázom más csatornán, pl, ha a munkahelyem felé jársz újra :)

Névtelen írta...

akkor mégsem tudtam ki.
a csatorna viszont nem tudom mikor lesz megint. lehet mást kell kitalálnunk.