szerda, szeptember 21

edes elet megint

csirkemell, borso, gomba, feherboros martas. a zoldsegek frissek voltak - a borsot meg a fozes alatt majszoltuk a hejabol, ami kimaradt. fozni is tud. azt hiszem menthetelenul romatikus maradok mostmar mindig, ilonaval (rideg, intezkedos alteregom) egyutt. miota talalkozgatunk, jol alszunk mindketten, es egy csomo minden olyan termeszetes. viszont a fejem is megvan meg koszonom es emiatt van meg fal, ami ott all es nem vagyok benne biztos hogy le fog omlani egyhamar. volt meg rengeteg minden az elmult idoszakban, de valahogy jobb ha a kalap alatt megtartom most. a szinpadbontas jot tesz.

ui: fogtam magam es elmentem egy futocipoboltba, ahol a futopadon kielemztek, hogyan futok, milyen stabilitast nyujto cipo kene - kiderult hogy tokely a bal labam, de a jobb a rossz terdem miatt kicsit kompenzal, igy azert kell a komolyabb stabilitast nyujto cipello, tehat megvettem ot mert ugy veltem, ha tenyleg marad a futas akkor beruhazok, de ez a szint is boven eleg lesz most. jol megy.

ui2: a jobb oldalam tenyleg tokeletlenebb, mert szemvizsgalatra is elmentem es a bal szemem tokeletes, a jobb viszont 0.5. most itt a dilemma valtsak-e ki szemuveget.

ui3: jovo hettol rajzolas ujra.

Nincsenek megjegyzések: