kedd, szeptember 8

visszajelzés

lehet, hogy tényleg van valami abban, hogy hagynom kéne a fenébe ezt a reklám dolgot.
bár ha ezt a visszajelzést kapom 10 hónap után, és el tudtam hitetni magamról a következőt:
"kedves személyiség, aki jól bánik a szélsőséges helyzetekkel, emberekkel. el kellene gondolkoznia a nővér szakmán."

hát nem vagyok feldobva.
mert szakmailag ezekszerint nem alkottam maradandót, viszont annyi energiám ment el a főnöknőm kezelésére, hogy a kedvesség és türelem elfogyott mire hazaértem és a kreativitásomnak is oda.

mostan jön egy pihenős időszak amikor is kitalálom mi legyen belőlem, mert ez igy krvarossz.

6 megjegyzés:

mojj írta...

szerintem túl sokat vársz a munkádtól.
nagyon ritka, hogy valaki hosszú távon boldogan mosolyogva megvalósítsa önmagát a munkahelyén, úgyhogy azt hiszem érdemes a munkát helyiértékén kezelni.
persze nyilván jobb, ha nem rühelled amit csinálsz, de szerintem nem érdemes túl nagy dolgokat várni tőle.

Rijkaard írta...

Szerinted en mirol tepem neki a szamat ket eve? Hogy a munkahely az munkahely, nem az onmeghatarozas eszkoze. De hatha majd most rad hallgat - no vagy, tapasztaltabb vagy, egyeb vagy ... Csak lenne ugy, vesemet adnam erte olcson az e-bayen ...

macs írta...

de tudtam, hogy ez lesz :)

bjmatt írta...

Én 25%-kal boldogabb vagyok, amióta nem kell "make my logo bigger" krémeket használnom.

Ronald McDonald írta...

Ugye azt tudod, hogy mi bármikor visszaveszünk? Nagyon fontos infromációkat kaptunk tőled a "bohócéról", azóta is hálásak vagyunk neked ezekért.

Ronald McDonald írta...

Ja bocsi, az infókat a "királyékról" kaptuk, a "bohócék" mi vagyunk. Hiába na, nehéz ez a fast food szakma.