kedd, november 25

a marketingégpezet bedarálta a vízvezetékszerelőt

Mikor a postaládámból kiszedtem a marék mini (létezik a7-es?) méretű szórólapot, nem gondoltam volna hogy ez lesz a vége.
A szórólapok hirdették az előnyösebbnél előnyösebb és kényelmesebbnél kényelemesebb módon rendelhető szerelési munkákat.
A nonstop hívható szerelő helyett, egy enyhén nonkommunikatív bácsi hallózott, majd mondta hogy reggel próbálkozzam, mert ő csak egy diszpécser. Időpontot, árat sem tud adni.

A másik szórólap egy hihetőbb (7.00-20.00) verziót ajánló bácsival megbeszéltem, hogy ma délkörül jön és hívjon fel mielőtt ideérne, hogy hazaugorhassak. De hívjam én is, bármi gondom lenne, elérem a szórólapon található számon, mert ha nincs irodában, akkor is a mobiljára van átirányítva.

Nos. El szerettem volna tenni későbbre a szerelés időpontját így reggel 9-től próbáltam hívni.
14 hívásból kétszer felvette, de megszólalni sem hagyott csak beledarálta, hogy nem tud beszélni mert a másikon vonlaban van hívjam később. és lerakta.

A harmadikra mondtam, hogy le ne tegye mert megharapom, lemondtam a munkát a maga érdeke hogy meghallgasson. Csend lett.
Elmondtam hogy mivel úgy látom szerelni nem nagoyn fog inkább örölném a munkát a listájáról.

Marketingelni van ideje, telefonálni is két készüléken, és mégis mikor szerel?

Nincsenek megjegyzések: