hétfő, március 24

én tuti hogy a gyerekeimnek - amellett, hogy mesét, zenét, játékot, és bátorságot tanítok - elég hamar megtanítom nekik, hogy az életben rengeteg lemondással jár az ha épp az álmainkat kergetjük. lemondások.
nem rossz dolgok ezek, csak olyanok, mint ahogy változik az éj és a nappal. az élet velejárói. nem lehet mindent egyszerre.
de adjon örömet, hogy eldöntöttél valamit és annak mentén haladsz. a szabad választás és verejtéked öröme.
döntöttél. és ne félj tőle, légy inkább büszke rá.

én nem tudom ezt a leckét. még ma sem. de addigra megtanulom és mosolyogva nem savanyú arccal tanítom majd.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

má megin eldöntöttél valamit? :D

Névtelen írta...

el. leginkább, hogy eccer élünk, és van az úgy hogy nem fasza. és akkor lépni kell.

Névtelen írta...

Bezony, lépni köll néha. Nekem az utóbbi 3 lépésből 2 teljes kudarc volt, viszont annak az egynek meg örülök mint majom a farkának. Evvan, nincs garipapír, nem váltják vissza a rossz döntést. :)

(Máté voltam, csak lusta vagyok beloggolni)

Névtelen írta...

Ebbe meg hallgassál bele, sztem neked bejövős lesz:

http://nightcap.imeem.com/playlist/YfO1izY6/reverend_and_the_makers_the_state_of_things_music_playlist/

(mégmindigamáté)

Névtelen írta...

Hosszú neki a link, akkor "Reverend and the Makers" a keresőbe.

bjmatt írta...

Ja, kiraktam a blogomra neked, nehogy rá kelljen keresni. :)