csütörtök, október 25

megvolt a csajos hétvége is. velnesz.
úgy indult, hogy felültem a vonatra (álltam), zúdultak már akkor a gondolatok.
szép asszonyok völgyében, a csend, az őszi táj, a víz, a szauna, a masszázs, a jó bor... és mennyi minden várt.
megtudtam, hogy esélyem van a fehérboszorkányságra és, hogy félénk vagyok. az előbbit a tenyerem mondja, az utóbbit a masszőr, aki értette a dolgát. a nagy szám elhagyott, hisz a test beszélt csak. imádom a masszázst, nincs mese.

ezenkívül új barátság kezdődött. a réginek megmondtam, amit nem akart hallani. engedni, hogy szeressenek, mikor te nem fogod viszont sose annyira... nem fair.
abban a pillanatban mikor ezt felismerted, el kell válnod tőle.

egyébként meg: le a spekulációval.
örömgyilkos.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

naaaa..
dehát tovább is van
mondjad még!

Névtelen írta...

most mar unalmas a csajos hetvege, elo valami skot izgalommal. na.